måndag 28 juni 2010

Inredningshjälp sökes!!!


Jag e ju inte direkt någon hemmafru... Det där med gardiner är jag minst sagt värdelös på...

Men nu verkar det som att jag fått upp lite trasor i fönstrena iaf =)
Men HUUH så mörkt rummet kändes, det har varit så ljust och öppet med mina stora fönster utan gardiner...
Har lite smått börjat bo in mig nu, och få lite inspiration att fixa hemmet..
Så nu börjar halva V-rummet va klart, vet dock inte vad jag ska göra med den tomma halvan. kanske ett bord där jag kan ha min sy-maskin??



Balkongen har oxå blivit lite inredd, planterade lite blommor och växter... Vill även nu påpeka att jag INTE är någon hemmafru... Är värdelös på växter oxå, och jag har INGET estetiskt sinne what so ever...
Kanske jag skulle skaffa mig en fru???
Någon som kan hänga gardiner, och plantera blommor...
Skruva ihop IKEA möbler är jag dock BÄST på=)
Det har blivit en hel del det sista året...




Min lilla balkong är min oas där jag läser tidiningar och dricker kaffe...



1 kommentar:

  1. Hehe ! vi vet att du inte e nån hemmafru :) jaja det finns dom som kan växter ;) så klaga inte

    SvaraRadera

Follow this blog with bloglovin

Follow Solum fortist est