fredag 2 juli 2010

Lite shoppande...


Var på en liten shopping sväng i Onsdags, köpte mig ett gäng jordgubbar, var så sugen =)

Passade oxå på att "investera" i en ny Sony Ericson Xperia X10 mini. Det e en väldigt rolig leksak =)




Var även tvungen att köpa mig en axelbandslös BH, eftersom jag ska på bröllop imorron...
Till min stora fasa upptäckte jag att jag ökat ÄNNU en storlek på brösten =(
FF kupa!!!! Vilket jävla skämt... Snart finns det inga fler storlekar åt mig, lika bra att gå på GRANNGÅRDEN och köpa mig en skottkärra...
Nä nu e jag less på dom, till hösten ska jag sätta upp mig på väntelistan för förminskning...
Köpte mig även en hårfärgning, kan ju inte se sunk-tråkig ut i håret när man ska på bröllop =)


Och för att förhindra Tisdagens minst sagt obehagliga Migränanfall så har jag köpt nån ny migrän medicin, får se om den hjälper eller om jag lika gärna kan käka sockerbitar...





Nu ska jag bege mig ut i solen, och fira min mini-semester med en mjukglass tror jag...
Sen blir det nog att mysa på balkongen med en kopp kaffe, nya Ellos katalogen och Jordgubbar med grädde...
Tjingeling!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Solum fortist est