onsdag 16 juni 2010

Tiden flyger...

Vet inte vart dagarna tar vägen, vad gör jag av med all tid?

Känns som att jag slösar med värdefull tid som jag aldrig kommer få igen...

Hur som helst så har jag stressat ner, lever i ett helt annat tempo än förut och det e så skönt...

Att inte hela tiden måste ha nåt att göra, jag kan ligga på soffan och stirra på ingenting (låter säkert meningslöst för många) eller sitta på balkongen med en kopp te och en tidning...
Hade en hög med tidningar som jag aldrig haft ro att sitta o läsa, men nu tar jag mig tid igen...

Kanske ska börja med Amigurumi igen, har ju inte haft ro att sitta med sånt heller, men det e ju faktiskt riktigt roligt speciellt för barnen när dom e färdiga dom små figurerna...


Anyway... Insåg även idag hur stor Sally blivit, hon pratar ju hur mycket som helt och rätt tydligt föör en liten tjej som inte fyllt 2 år ännu...

Mammas Lillstrumpa som gör precis som sina systrar i allt...




Jaaa snart har man inga "småbarn" längre, utan bara stora barn =)
Om 2 år börjar Thelma förskola, och Tyra börjar Högstadiet om 3 år!!!!



Kanske låter som att jag oroar mig väldigt mycket i förtid, men åren går så fort och tiden bara flyger iväg så man hinner inte med..





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Solum fortist est