tisdag 8 juni 2010

Fotbollsmamma???







Seriöst??? JAG???!!











Jaaa tydligen så har min dotters fotbolls intresse flammat upp igen, så hon var ju inte sen att hänga på när "Lelle" skulle värva henne till IFK...


Mamman protesterade, men dottern använde sina hundögon så då var det ju kört...




Så hela sommaren så ska jag spendera i stort sett ALL min lediga tid att stötta min lilla "Ljungberg" på träningar och matcher...


Får ju hoppas att intresset håller i sig, för om hon blir hälften så bra på fotboll som hon e på att åka slalom på vintern så blir hon VASS =)






Idag var det dock inte speciellt kul att åka på träning, vaknade upp med en dunderförkylning så det kändes som att mitt huvud var på väg att explodera =(
Jag e ju inte den som gnäller, det som inte dödar härdar, så jag tryckte i mig några Ibumetin och sen har jag varit igång hela dagen...
Mådde till och med så bra ett tag så jag övervägde att fara o träna, men då satte Vännen STOPP o sa att jag ska nog vila idag...
Sant väldigt sant... Det dummaste man kan göra e att träna med infektion i kroppen...
Ont i halsen och feber e 2 varningstecken som man bör ta på STÖRSTA allvar...
Så nu ska jag ta mig en stoooor kopp Hallon thé, mysa ner mig i soffan, se lite Criminal Minds och tröst äta lite Geisha... Bästa medicinen EVER =)
Puss och go natt på er alla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Solum fortist est