måndag 14 juni 2010

Fortfarande förkyyyld =(






Att den här förkylningen aldrig ger sig, har varit dålig en vecka....



JAAAA jag fattar, jag har lärt mig en läxa, jag ska aldrig mer skryta om att "jag aldrig blir sjuk"...






Om det då bara var snor, men jag har ju dessutom lite pollenallergi, som inte blir LITE allergi när man dessutom e förkyld utan MYCKET allergi med andningsbesvär som följd...



Vad har jag gjort för att förtjäna detta?? Jag vill ju träna...



Nå förhoppningsvis så släpper det under veckan, jag får nöja mig med hundpromenaderna ett par dagar till...









Igår träffade jag min storebror, det var inte igår kan jag säga... Det var nog i feb 2009 jag träffade honom sist...



Vi svammlade på stan, käkade lunch, kollade på kläder o drack kaffe hos hans kompis... Trevligt =)



Jag ska nog åka till min mor någon dag o träffa resten av hans familj, han har ju en dotter som e förr i februari som jag inte hunnit träffa ännu...






Anyway... Idag har jag inga speciella planer, min kompis son e med mig idag eftersom hon jobbar, strax kommer Tyra hem från sin pappa, hon ska bara vara med mig över dan, sen blir hon resten av veckan hos sin pappa...






Små tjejjerna ska jag hämta på dagis, deras pappa jobbar så jag ska hämta dom lite tidigare så jag hinner mysa med dom lite eftersom dom ska va hela veckan med sin pappa...






Hmmm det var nog det lilla jag ska göra idag... Orkar inte så mycket annat, kanske jag skulle behöva dra en vals med dammsugaren i lägenheten, men det får bli ikväll när tjejjmaffian farit till sina pappor igen =)

1 kommentar:

  1. Stackare e du sjuk :) nå så farligt e det inte, e inge synd om dig alls, du bara låsas så man ska tycka synd om dig :)
    Kram
    Tjoppe

    SvaraRadera

Follow this blog with bloglovin

Follow Solum fortist est