torsdag 10 juni 2010

Sushi o Te...


For iväg en sväng till Boden igår och Träffade Micke B o käkade på hans sushi restaurang...
Var himla trevligt och definitivt värt resan dit, slog nytt rekord i att äta sushi 14 bitar!!!!!
Hade med mig min Tyra-Myra som chockade sin mamma med att klämma 11 bitar sushi =) och såklart hade jag även med mig min "Partner in crime" Ida...

Sen blev det sen kaffe hos kompis BJ o blivande fru Petra, vi surrade och dracka kaffe alldelens för sent, men kul var det...
Träffar dom så sällan, e ju aldrig åt Boden hållet....
Måste nog börja åka till Boden lite oftare, finns ju så mysiga vänner där att besöka o nu har dom ju även en ny Galleria med Hennes&Mauritz *hoppar av glädje*
Ne nu e det natti natt för mig, imorron blir det joppa för mig o sen tänkte jag faktiskt fara på gymmet om jag mår bättre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Solum fortist est