fredag 21 maj 2010

Vi tar det från ruta 1...

Jaa jag måste väl börja blogga nu, känns som att det e dax att ordbajsa lite grann på nätet... =)
Numer sitter man ju snällt hemma i sin lya på kvällarna varannan vecka när barnen sover, så vad passar då bättre än att blogga?
Jag har ju inte ens haft orken att koppla in tvn ännu, och jag saknar den inte speciellt mycket...

Natten börjar dock närma sig, och mina små Monster är väldigt morgonpigga när det e ljust ute...
Inge fel i det, man får mycket gjort på dagarna men Mamman behöver sin skönhetssömn så det e inte lämpligt att nattsudda då...

Så nu ska jag krypa till sängs efter jag duschat, drömma vackra drömmar (och inte om mina problem) och hoppas att jag fyndar något fint på loppis imorron...

Natti natt o kramar till alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Solum fortist est