torsdag 27 maj 2010

Tomhet o saknad...




Thelma funderar....










































Att vara utan sina barn varannan vecka är för många vardag, inget konstigt...


För mig är det ett onaturligt tillstånd som jag har svårt att tänka mig att jag någonsin kommer vänja mig vid...


Alla som har barn kan förstå känslan av tomhet när man inte har sina barn nära, att hela tiden fundera på om dom saknar sin mamma, e dom lessna, e do glada, e dom trötta...


Att inte kunna smyga in när dom sover o stryka dom på kinden... När dom (trots att man kanske blir galen på det) kommer smygande på morronsidan, kryper ner i sängen, snor åt sig täcker o gnäller "MAMMMAAAA GÖÖÖR VÄÄÄÄÄLLIIIING!!!!!

Alla såna gosiga, roliga och irriterande stunder saknar man när dom inte är här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Solum fortist est