onsdag 26 maj 2010

Mig och mina måsten...







Jag e ingen måste människa, hatar alla måsten, hatar att planera i förtid...





Men idag kände jag att jag MÅSTE städa, och kul var det :) tror helt seriöst att jag e sjuk på nåt sätt för nu e halva lägenheten städad, tvätten sorterad o på G i tvättstugan, de sista lådorna uppackade, alla sängar renbäddade, och snart ska jag ta tag i resten av lägenheten...


Sen blir det nog en låååååång dusch, lite te och nån macka framför tvn innan jag tar mitt hott ass till sängen...





Imorron önskar jag mig sol o värme så jag kan sitta ute på balkongen nu när jag äntligen fått möbler dit...





Kanske man skulle ta tag i å plantera lite plantor imorron???

Finns ju dock alldelens för mycket att välja på, och jag vill ha MYCKET blommor....

Det kommer definitivt bli smultron eller jordgubbsplantor, men lite blommor e ju inte helt fel heller....
Någon som kan tipsa mig om tåliga fina blommor som tål mycket värme, för det blir väldigt soligt o varmt på min balkong....

Ska kolla runt lite på nätet imorron o se om jag blir "balkonginspirerad"... =)
Men nu ropar dammsugaren på mig med sin ljuva stämma, dax att städa vidare o sen MYYYYS by my self..
Kramen på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Solum fortist est