söndag 30 maj 2010

Nya leksaker önskas...



Sony Ericson X10 Mini, fan va jag vill ha den...
Måste nog köpa den eftersom min nya LG telefon suger SÅÅÅ jävla mycket... Jag fattar varför den va så billig, för den e då värdelös =(
Ne får nog snällt erkänna att det faktiskt e SE som gäller för mig....
Och när jag ändå surfade runt och kikade på nya leksaker så hittade jag på Expert en sån fin liten söt 60 tums tv som skulle göra sig bra i mitt stora vardagsrum, ENDAST 17000 kr...
Undrar om jag har någon rik släkting som jag inte vet om som jag kanske får ärva???
Alternativet e ju att råna en bank.,.. Nån som vill hjälpa mig???
Nååå man kanske kan leva på nudlar och vatten i några månader, så slår man 2 flugor i en smäll... Sparar pengar och bantar *haha*
Ne jag e en rik person utan prylar och pengar...
Jag kanske inte har en mobil som fungerar som den ska, eller en tv som fyller ut mitt vardagsrum... Men jag har 3 underbara döttrar som förgyller mitt liv, och 2 fina hundar som sätter pricken över i:et =)
Fick förresten en "morsdags present" av mitt Tyra-Troll när hon kom hem idag... 4 fina guldljus hade hon slagit in i fint papper med en rosett på...
Vi käkade lite prinsesstårta när jag kom från jobbet o mös på lite innan hon skulle i säng..
Hon har ju dessutom fått en lillebror igår som var sötare än socker så hon har varit så mallig =)
Nee efter att ha jobbat 8.30-21 2 dagar och så blir det en lååång kväll imorron så e jag ganska slut, ska hoppa i duschen och sen mysa ner mig bredvid Tyra som har lagt beslag på min säng inatt...
Frid och fröjd i arselhöjd =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Solum fortist est