måndag 6 september 2010

Sorgen efter en vän...

R.I.P
5/5 1978- 25/7 2010



Sista gången jag såg "Lillen" på gemensamma vänners bröllop...
Passade på att fota honom innan vi gick in i kyrkan eftersom man aldrig ser honom i kostym...





Har så desperat försökt komma på något att blogga om sista tiden, men allt som rör sig i skallen har att göra med sorgen efter "Lillen"... En vän som allitd funnits, sen man var tonåring.. Inte alltid nära, inte alltid regelbunden kontakt, men han har funnits där...

I fredags var hans begravning, och guud så fint det var...
Länge har jag velat fram och tillbaka om jag skulle gå, förstod att det skulle bli jobbigt, men ville jag verkligen minsta sista chansen att ta farväl?

Tårarna började strömma direkt jag kom in i kyrkan, och dom fortsatte strömma oavbrutet genom hela cermonin...
Att en person kan göra sånt intryck på så många människor... Han var ju visseligen en ovanligt social och charmig person...

Lillen var den som kunde få en att skratta så tårarna sprutade, och man fick kramp i magen... Man skakade ofta på huvudet åt alla galna saker han gjorde...
och även när man ville prata om livets allvar, så fanns han där och lyssnade...

Finner inga ord... Han kommer lämna en stort hål av saknad efter sig...


Eric Clapton- Tears in heaven

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Solum fortist est