fredag 20 augusti 2010

Hon kommer vara saknad...


Nu har min Barbro flyttat till min syster i Botkyrka...
Det var ju inte med helt torra ögon jag lämnade henne idag =(
Jag är helt säker på att hon kommer ha det bra, men jag kommer sakna hennes busiga uppsyn..
Hon är en sån härlig och nyfiken hund, så man kan ju inte annat än älska henne...
Idag har jag även varit med Våfflan till veterinären, hon har inte tappat valptänderna som hon skulle, så nu fick dom dra dom..
Hon har varit rätt omtöcknad hela dagen, men envis som hon är så vägrar hon ligga och sova i bädden utan ska hela tiden följa mig runt överallt i lägenheten... Tror även hon saknar Brabro, för hon har tittat på mig och gnällt så ynkligt (och dom som känner Våfflan vet att hon e inte den som ynkar)
Nu jobbar jag sista natten... vet inte när eller om det blir nå mer nattjobb för mig, ska ju gå på en dagrad i September...
Natti natt ni alla som får sova...

2 kommentarer:

  1. Nu har jag närmare att besöka henne än du...

    SvaraRadera
  2. Ja. Det var en enormt tung dag. Det kändes bra att vara på minnestunden. Fick höra alla telegramen och Jontte sjöng och spelade en låt som han jälv skrivit till Lillen med hjälp av alla kommentarer på FB. På kvällen träffades vi alla från kompisgänget och skålade för Lillen och grabbarna drack whiskey till hans ära. Det var en trevlig kväll och mycket minnen.
    Tack till dig vännen. Visst är man dålig på att visa sin uppskattning för sina vänner. Men jag hoppas att du vet vad du betyder för oss. Du är en av mina absolut bästa vänner. Och väldigt betydelsefull för alla i vår familj. Kram

    SvaraRadera

Follow this blog with bloglovin

Follow Solum fortist est