måndag 13 september 2010

Xtravaganza, tatuerad och mor till en 10-åring

Igår fyllde min älskade Tyra-Myra 10!!!! år, vet inte vart åren tagit vägen, hon var ju min bebis nyss....

Tatuerade mig i Tisdags, min efterlängtade koffeinmolekyl.





Jaha, första dagen i mitt nya program..
Har gått med i Xtravaganzas viktminskningsprogram...
Jag är väldigt skeptisk till att detta ska gå, men jag håller ut...
Till en början äter jag bara måltidsersättning 3 gånger om dagen för att sen äta "vanlig mat"
Lite komplicerat att förklara för er som är nyfikna och vill läsa mer www.xtravaganza.se
Det största fokuset är mental träning och beteendeförändring, jag kallar det MASSHYPNOS *haha*

Men man har kanon personal till hjälp som tror på en och stöttar en, sen har jag alla mina underbara vänner och familjer som ställer upp så det här ska nog gå vägen =)
POSITIVT TÄNKANDE!!!

Nu ska jag fortsätta jobba natt, med andra ord fortsätta se tv, virka, dricka litervis av kaffe och te och surfa =)

Kram och go natt till alla er som får sova =)

1 kommentar:

  1. Fan vad kul. Jag håller tummarna för dig vännen!Tur man har någon annan med sig nu som äter gurkstavar hellre än chips till idol ;) Kram

    SvaraRadera

Follow this blog with bloglovin

Follow Solum fortist est