tisdag 14 september 2010

Istället för mat???



Har nu ätit måltidsers. i 2 dagar och det går ganska bra...
Imorgon blir tydligen det tuffaste dygnet säger dom som vet.


Just nu tänker jag BARA på mat heeeeela tiden... Jag har varit så hungrig så jag knappt vågat gå nära någon med risk för att jag skulle börja tugga på dom =)


Irriterad har jag varit oxå, på allt och alla, speciellt på dom lyllosarna som får äta...


Mest av allt saknar jag faktiskt Havregrynsgröt och vitkål...


Nån som har bra tips vad man kan ersätta "matstunderna" med?


Vad kan man göra för att tänka på annat?
Jag hoppas bara det är som konsulterna säger att efter 3-4 dygn försätts kroppen i Ketos och då blir man mindre hungrig och piggare...
Så det är väl bara att kämpa vidare, imorgon ska jag nog en sväng på gymmet, det borde ju få mig att tänka på annat en stund...
Nu ska jag jobba klart natt 2 av 2, sen imorgon blir det kanske att gadda sig igen =) Har ju fått lite blodad tand *hehe*
Natti natt på er alla som får sova...

2 kommentarer:

  1. Livet leker hör man. Hur går de med nya kärleken? Glöm bara inte bort de viktigaste BARNEN ALLTID I FÖRSTAHAND. Dom ha bara en mamma, dom behöver dig. Lycka till med husjakten.

    SvaraRadera
  2. Kämpa på!! Tänk inte på allt du förlorar utan tänk på vad du vinner.
    Urk vilken hemsk hajbild!
    Nu har jag sänkt priserna på Lunafigurer.
    Kram Malin

    SvaraRadera

Follow this blog with bloglovin

Follow Solum fortist est