måndag 19 juli 2010

Kalix i Juli...

Vad fort man blir hemmablind...
Det är inte ofta jag tar mig tid att åka runt och bara se, men när man får besök från södra Sverige så måste man ju visa upp gobitar man knappt visste fanns här...

Kamlungeforsen är en typiskt exempel på det...
Har åkt förbi där tusentals gånger både sommar, höst, vinter och vår men aldrig riktigt reflekterat över hur vackert det är...




Nästan så man skäms när man tänker på det...
Att man inte oftare gör sånt här...


Gott om "Tyska-terrorister" var det oxå vid campingen *haha*


Tur att han var snäll o inte någon yx-mördare ;)

Näää efter den här helgen har jag definitivt fått upp ögonen lite mer för Kalix... Det är inte så illa att bo här, rätt trevligt faktiskt =) Om det inte vore för dom norrländska mördar-myggorna :(
Nu ska jag fortsätta att jobba natt, har 4 timmar och 35 minuter kvar i skrivande stund...
Men nu vet ni att min helg bestått av bla sightseeing i Kalix, möte med en tysk-terrorist (som visade sig va väldigt snäll) sen har jag dessutom hunnit med att äta sushi på mitt favvo stället SUSHI OCH TE i Boden...

1 kommentar:

  1. Terroristerna är lätt att känner igen. Dom för alltid med sig rosa hundkoppel.

    SvaraRadera

Follow this blog with bloglovin

Follow Solum fortist est