tisdag 6 juli 2010

Ändå skiner solen...


Solen har gassat på ordentligt idag...
Har varit en sväng till stranden med Liten och Stor (mellan var hos en kompis) och hundarna..
Satt och hade det skönt i solen, kollade när alla lekte, plaskade även och tränade apportering i vatten med Sheida...
Hade en toppen dag, satte mig på balkongen med kaffekoppen och datorn Stor för iväg och badade med kompisar och Liten vilade middag..
Tyvärr så grumlades min perfekta dag av att beskedet om att en vän, endast 32 år gammal fått en Stroke...
Känns så himla fel, man ska inte få sånt i den åldern...
Så nu går man bara och väntar på besked om hur operationen gått idag, jag håller alla mina tummar och tår och ber till dom som bestämmer (tror inte på någon gud) att han ska klara sig och kunna leva ett "normalt" liv...
Just nu är jag så himla tacksam för att jag och min familj är friska, för man vet aldrig vad som väntar runt hörnet...
Tänker på dig vännen, du e stark, du fixar det här....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Solum fortist est