onsdag 21 juli 2010

peace in my mind...

Känner en sån otrolig sinnesfrid, trots att det är lite stökigt runt mig just nu...
Jag umgås så mycket med mina vänner och dom ger mig ett sånt stöd när allt känns jobbigt så jag känner mig verkligen superstark, jag klarar vad som helst...

Idag har jag och mitt <3 spenderat dagen hos min mamma med tjejjerna, det var skönt att vara där. Vi pratade om allt och inget, jag och <3 städade ur min bil, och sen hjälpte även tjejjerna till med utsidan...

Jag och gumman behöver såna här dagar tillsammans, båda två...
Vi brukar alltid hitta på en massa, vi gör lite roligt och lite nytta, vi pratar reder ut saker och man känner sig så lätt och glad efteråt...
Önskar att alla kunde ha förmånen att ha såna vänner som jag, jag vet att dom finns där, stadiga som berg när jag är liten och svag...


Ne nu ska jag fortsätta mitt nattjobbande... Går första natten av fyra...

Natti natt ni alla som får sova =)



Till mina vänner <3
Leona Lewis-Footprints in the sand

1 kommentar:

Follow this blog with bloglovin

Follow Solum fortist est