torsdag 25 november 2010

Snaaaart Fredag..

Nå det är torsdag idag, ska iväg och jobba kl.13.30-21
Imorron är det fredag och i helgen har jag tagit ut semester... Sambons lillebror fyller ju 18 så vi ska fira honom på lördag...
Söndag är det julskyltning, och det verkar som att det för första gången på flera år faktiskt kommer vara kallt och snöööö = Julfeelings =)

Jag känner mig rastlös, men lyckas inte ta mig för att göra något...
Sover dåligt på nätterna, så jag är väldigt trött och sliten på dagarna..

På tisdag har jag äntligen fått läkartid för min nacke, har haft några extremt jobbiga månader nu med mycket värk, yrsel och illamående så jag hoppas jag ska få nån hjälp nu...
Jag hoppas verkligen att jag får bröstreduktionen som jag velat göra länge, tror det skulle underlätta mycket som jag blev av med lite extra vikt där...

Hur som helst, nu ska Våfflan badas, kammas och klippas... Sen hinner jag kanske och dricka kaffe med nån go vän innan jobbet...

Temperaturen har hunnit sjunka från-15 till nästan -18 på bara dryga timmen, hääärligt ÄLSKAR VINTERN =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Solum fortist est