lördag 13 november 2010

Dålig på att uppdatera..

är typ sämst på att blogga just nu, men tiden räcker bara inte till...
Jag jobbar heltid, tränar så mycket jag bara hinner och sen vill jag ju ha lite tid för fmilj och vänner...

I helgen jobbar jag 8.30 till 21 både lördag och söndag, i skrivande stund är jag hemma på lunch...
E är i Luleå och passar på att shoppa och umgås med sin familj medans jag jobbar, och tjejjerna är hos sina pappor...

Samtidigt som tiden inte räcker till så tycker jag (ur bloggperspektiv) att det inte händer så mycket, veckorna går och snart är det jul.. Har börjat adventnspyssla lite smått, men pynta lägenheten gör jag inte förrän Adventsveckan, är stenhård med sånt =)

Nepp nu tillbaka till jobbet =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Solum fortist est