tisdag 7 december 2010

Natt jobb...

jo den här veckan går jag natt, ganska skönt att samla alla 5 nätter på en och samma vecka...
Småtjejjerna är hos sin pappa, och Tyra är i veckan med mormor på Teneriffa =)

Senaste tiden har varit jobbig varje gång tjejjerna åkt bort, jag har saknat dom mer än vanligt...
Trodde att jag med tiden skulle vänja mig att vara utan dom, men det blir jobbigare och jobbigare hela tiden...
Tiden dom är små är så kort, och just nu händer det så otroligt mycket... Och jag får bara uppleva hälften =(
Snart är dom stora och spenderar all sin vakna tid på skolan och med kompisar...
Vad gör man?
Det handlar ju inte om att jag missunnar deras pappa tiden heller, för den är precis lika viktig som min tid...
Hur kan man stanna tiden, bara lite så dom får vara små bara liiiite längre...
Lite extra tid för snooz och goos med dom är allt jag vill ha....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Solum fortist est