tisdag 23 november 2010

VAB dag...


Flitens lampa lyser på kvällarna hos oss... Vi har fått och köpt billigt lite gamla möbler som vi håller på att renovera och måla...
Här är ett mindre skrivbord som vi målar vitt, och så har vi kapat bort 1, 5 dm från benen (fast det lutar åt att det kommer kapas 5 cm till) Jag ska ha det som sideboard till den vita gungstolen, det finns 3 bra lådor där jag kan förvara stick och virknålar, stickbeskrivningar och annat smått och gott...


Tänk att även min stora tjej blir sjuk ibland... Inatt vaknade hon av att hon frös, och hon var alldelens vit i ansiktet och röd rosig om kinderna...
Så det blir hemma dag för oss, Myran får bädda ner sig i soffan o se film så ska jag städa och adventspynta hennes rum oxå...
Har ju fått upp stjärnorna i V-rummet och vårat sovrum...







Det e viktigt med lek...
Den här texten har jag utanför tjejernas rum...



Och ordet LYCKA har jag utanför våran sovrumsdörr....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Solum fortist est