söndag 15 augusti 2010

Snart är det slut...

Ja det verkar onekligen som att jag inte får nå fortsatt anställning, så om 1 vecka är man arbetslös.


Det blir första gången på måååånga år som jag blir arbetslös, har aldrig varit heltidsarbetslös i mer än 8 veckor...




Och med dom sjuka a-kasse reglerna så lönar det ju sig inte att "spring-vikka" heller =(


Jag kommer döö, jag klarar inte av att inte vara sysselsatt, blir psykiskt stressad bara av tanken att inte ha ett schema, ett jobb att gå till...




Hur som helst... Jag äår ju inte den som sitter på arslet och väntar på att jag ska få ett jobb, tyvärr så har arbetsförmedlingen aldrig varit till någon hjälp för mig utan jag har alltid fixat jobb själv så jag ser positivt på tillvaron och hoppas på ett nytt jobb snarast... Ska redan imorron på min lediga dag börja kolla runt...




Men 1 vecka till är jag anställd, jag kommer sakna mitt jobb, och jag hoppas hoppas hoppas på fortsatt anställning där, men jag kan ju inte bara gå och vänta inte riktigt min stil... Måste alltid ha en plan B, C och helst en plan D oxå =)




Hur som helst..




Igår kontaktade en journalist mig ang en intervju för en artikel som ska handla om Struma...


tyckte det verkade väldigt spännande så jag tackade givetvis ja och bokade tid för telefonintervju imorron...


Artikeln kommer publiceras i ALLERS =) *skojjit*




Nu ska jag fortsätta kika på HULKEN, och sen blir det att virka AMIGURUMIS resten av natten...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Solum fortist est