tisdag 17 augusti 2010

Ny säng, lite hemma-fix och städning...

Har precis fått min nya Himmelsäng ihopmonterat... Den blev sååå fin =)

Snodde en bild från halens.se, där jag oxå köpt sängen...

Annars idag på schemat står det lite hemma-fix, hänga upp tavlor, kolla på nytt köksbord, städa och senare blir det att jobba natt 1 av 3...

Har även fått veta att jag får förlängd anställning hela september oxå *hoppar och studsar* så jag kan pusta ut lite till...
Ser ju inte direkt fram emot att bli arbetslös så ju längre jag får jobb desto bättre... Det bästa vore ju om jag får fortsätta på mitt jobb, har ju varit där i nästan 3 år och jag trivs ju så otroligt bra där ännu...

Anyway... Har inte tid att blogga mer nu, det blir kanske mer bloggande inatt =)

1 kommentar:

  1. Hej Matilda! Jag beställde tyglapparna med min logga från Premiemax AB. Jag var väldigt nöjd!
    Kram Malin

    SvaraRadera

Follow this blog with bloglovin

Follow Solum fortist est