måndag 28 februari 2011

Nu är februari slut...

Jisses, imorron är det MARS!!! Jag tycker tiden går så hiskeligt fort, vet inte riktig om jag hinner med...
Idag fick man även en försmak av kommande vår, plusgrader och strålande sol =) Hade bara fleecetröja på mig hela dagen nr jag var ute, såååå skönt =)
Nu jobbar jag natt, och imorron kommer min underbara vovve SHEIDA hem, har saknat henne såå...
Hon bor hos min mamma tillfälligt, men nu ska dom åka utomlands så då får hon vara hemma med "flocken".. Om hon trivs så får hon stanna, fast jag vet ju att hon blir lessen och uttråkad när barnen inte är hemma, hon älskar ju sin "flock" =)

Ska försöka hinna med att fota lite fina vinterbilder på henne, hon är så vacker, och hon gör sig så bra på snöbilder med blå himmel...

Imorron är det 6 dagar kvar till en hel veckas ledighet, har tagit föräldraledig hela sportlovs veckan =) Ska bli så skönt, hoppas bara det blir bra väder och inte så kallt så man kan vara ute...

Nu ska jag dricka lite te, se på tv och fortsätta surfa runt resten av natten =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Solum fortist est